From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] nevytizene CPU
Date: Tue, 25 Oct 2005 08:08:50
1 On Tue, 25 Oct 2005 09:48:57 +0200
2 theruck <theruck@××××××.sk> wrote:
3
4 > On Tuesday October 25 2005 09:45, Pavel Dobes wrote:
5 > > On Tue, 25 Oct 2005 09:20:05 +0200
6 > >
7 > > theruck <theruck@××××××.sk> wrote:
8 > > > pripadne skus to jadro bez tych wifi modulov.
9 > >
10 > > OK, ted pojed mimo dosah wifi, takze tam si to vyzkousim... ale kvuli
11 > > testu se mi den bez netu travit nechce, zvlaste, kdyz to pripojeni
12 > > potrebuji.
13 > >
14 > > PaD
15 >
16 > ale ved v pohode mozes mat aj 25 kernelov na masine naraz...
17 > pokial je to tvoje jadro rc4 tak sa necuduj ze ti to blbne. ja som este
18 > 2.6tkove jadro unstable stabilne nevidel. vzdycky tam boli totalne chyby ako
19 > napriklad ze nesiel ntfs modul ktory normalne funguje uz par rokov, dri,
20 > fat32 a take finesy...
21
22 Ja mam kernely asi 3 funkcni - k ostatnim jsem uz smazal moduly,
23 protoze to byly strasne vykopavky. Chyba se ale projevi nejdrive po dni
24 prace, takze proto se mi do toho nechce... a klidne bych mel jen jeden
25 plne funkcni.
26
27 PaD
28 --