From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] mplayer acroread a jazyk
Date: Wed, 20 Apr 2005 13:43:39
Jan Kundrát <jkt@××××××.net> wrote:

> Ccx wrote: > > myslim ze konkretne Mplayer, aspon v dobe kdyz jsem to skousel > > A muzes to zkusit znova? ;-) >
predpokladam, ze to bude chtit cs, ale stejne jsem tam dal en ;-) Diky za radu. Puvodne jsem nel nestavenou promenou LINGUAS nejak spatne a tak me to porad buzeroalo s tim, co to chtelo (ty fonty pro acroread). A teprve potom, kdyz jsem prekompiloval mplayer a spadnul, tak jsem zjistil, ze je v japonstine (nebo v cem). Ted jsem vse prekompiloval znovu (mplayer s jinymi use, aby nepadal) a vse funguje k naproste spokojenosti :-) PaD -- gentoo-user-cs@g.o mailing list