From: Dzunko Lukas <lukas@××××××.sk>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Siemens GPRS cez USB kabel
Date: Tue, 22 Mar 2005 19:43:56
1 Mozno ti toto pomoze. Ja mam N6320 na usb.
2
3 do jadra som pridal
4
5 [*] USB Modem (CDC ACM) support
6
7 a potom sa v /dev objavi
8
9 ls -l /dev/usb/acm/0
10 crw------- 1 root root 166, 0 mar 22 20:23 /dev/usb/acm/0
11
12 ja som si spravil simboliscku linku na hento a pouzivam to ako bezny modem
13 (pripajam sa cez kppp alebo pppd)
14
15 ls -l /dev/modem
16 lr-xr-xr-x 1 root root 9 mar 22 20:21 /dev/modem -> usb/acm/0
17
18 neviem ci to funguje aj zo siemensom, ale ziadnu nokiu na usb mi to zatial
19 neodmietlo
20