From: "Vítězslav Kašička" <vkasicka@××××××.cz>
To: Diskuze Gentoo <gentoo-user-cs@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-cs] Nefunkční myš
Date: Wed, 04 Jul 2007 15:32:58
Zdravím,
mám poslední dobou mám problémy s myší a nejsem schopný přijít na chybu.
Když pohnu s myší vodorovně posune se kurzor svisle. Pokud zkusím
pohnout s myší svisle nepohne se kurzor vůbec a pokud zmáčknu nějaké
tlačítko tak poskočí v svislém směru. Přitom mi předtím vše fungovalo v
pohodě. Původně jsem si myslel že to je někde v ovladači či v X-kách,
tak jsem nainstaloval znovu celý systém, ale nepomohlo to.
    Mám USB myš Genius PowerScroll, v jádru zapnutou podporu pro USB i
USB myš. Ale pořád nevím kde by mohla být chyba.

                        Vítězslav Kašička