From: Petr Sobotka <sobotkap@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] xorg
Date: Fri, 14 Apr 2006 15:41:26
1 Nez pouzivat vesa driver, je lepsi nainstalovat posledni ovladace primo
2 od ATI.
3 Nevim jak moc novou grafiku mate, ale z me zkusenosti vyplyva, ze je
4 lepsi pouzivat posledni ATI ovladace i kdyz jsou masked.
5 Totiz se stabilni verzi ati-drivers jsem mel problem s identifikaci
6 cipu ...
7
8 Par rad pro instalaci ati-drivers
9
10 Do /etc/portage/package.keywords dopiste:
11 =x11-drivers/ati-drivers-8.23.7
12 =app-admin/eselect-opengl-1.0.3
13 =app-admin/eselect-1.0_rc2
14 =x11-apps/ati-drivers-extra-8.21.7
15
16 Pak
17 $emerge ati-drivers
18
19 Na konci emergu budete mit napsano jak nastavit ati a opengl.
20
21 V xorg.conf zmente driver na fglrx
22 (Optiony muzete prozatim odlozit na pozdeji )
23
24 Hodne stesti,
25 Petr Sobotka aka Pietro
26
27 P.S.: Snad jsem na neco duleziteho nezapomnel (uz je to dlouho co jsem
28 instaloval ATI grafarnu a od te doby radsi volim nvidiu)
29