From: "Jan Kundrát" <jan.kundrat@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] cesky preklad dokumentace?
Date: Sun, 20 Mar 2005 15:59:11
1 Petr Koval wrote:
2 > Jeste malickej priklad jak na to jde skupina DE gentoosaku:
3 > http://www.gentoo.de/doc/de/index.xml
4
5 mno bohuzel nemcine prilis nehovim, takze budu jenom predpokladat - asi
6 jim jde o to, ze CVS commit access nerozdavaji na gentoo.org vsem
7 prekladatelum, ale ma ho jenom Translator Lead a Trabslator Follow-Up, a
8 oni si to chteji nejdriv vyresit lokalne. Myslim, ze tak daleko jsme se
9 jeste nedostali, a wiki pro to IMHO stejne neni vhodna. Mas moznost
10 nekde rozjet CVS?
11
12 > Nejdrive se ty preklady tu tvori nej se jako uspokojive
13 > zaradi pod www.gentoo.org
14 >
15 > Pokud moje spatna cestina bude uspokojiva rad bych se na prekladech podilel.
16 > Jelikos nemcine podstatne vic jak cestine chapu provadel bych pokus o preklad
17 > s te nemciny. :-)
18
19 Moment, abys moh prekladat do cetsiny, potrebujes umet *dobre* cesky,
20 IMHO. Pokud chces pomoct, budeme radi, ale vysledek by nemel vypadat
21 nemecky, sorry. Ale samozrejme se me na zadny souhlas ptat nemusis.
22
23 -jkt
24
25 --
26 cd /local/pub && more beer > /dev/mouth
27 --
28 gentoo-user-cs@g.o mailing list