From: Ludek Sladky <sweet@××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] virtualbox
Date: Mon, 12 Nov 2007 17:15:55
1 Ahoj vsem,
2
3 Snazim se zprovoznit VirtualBox. Nedari a nedari se. Nainstaloval jsem
4 app-emulation/virtualbox-bin
5 app-emulation/virtualbox-modules
6
7 Natahnul jsem modul vboxdrv (modprobe vboxdrv) a kdyz spustim virtualbox,
8 pise:
9
10 sweet3 sweet # virtualbox
11 Could not find VirtualBox installation. Please reinstall.
12
13 /usr/bin/virtualbox ukazuje na /opt/VirtualBox/wrapper.sh, kdyz jsem se dival
14 dovnitr, tak to vyzaduje jakysi /etc/vbox/vbox.cfg. Ten ale neexistuje. Kdyz
15 jsem ho zkusil zalozit prazdny, tak wrapper hlasi:
16 sweet3 sweet # virtualbox
17 Unknown application - virtualbox
18
19 Takze patrne chybi obsah toho souboru. Snazil jsem se hledat googlem, ale nic
20 kloudneho jsem nevyguglil. Uz jsem proste v koncich. Prosim o pomoc, pokud
21 nekdo tusite (nebo snad mate obsah toho cfg).
22
23 Diky moc a preji hezky den
24
25 Ludek Sladky
28 sweet - člen HZTS a měděný lamer
29 http://ci5.speccy.cz | http://shucon.org | http://zapisnik.shucon.org
30 --
31 "Na našem ministerstvu začínáme nesmlouvavě zavádět úsporné opatření,"
32 oznamuje
33 ministr zemědělství z televizní obrazovky. "To jsem zvědav," povídá smutně
34 rolník Cibulka, "kolik to nás, poplatníky, bude zase stát!"