From: "Honza Macháček" <Hloupy.Honza@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Nastavenie make.conf
Date: Wed, 07 Jun 2006 10:20:50
1 Dne 07.06.2006 10:58, Jozef Bakos píše:
2 > Dobry mam 64 Bitovy procesor Sempron 2600+ ake hodnoti by som mal
3 > nastavt v make.conf? Ked som ich som nastatil takto: -march=k8 -pipe -O2
4 > tak sa mi nedalo urobit stage 2. Na webe sa mi podrarilo najist
5 > -march=athlon64 -O2 pipe -msse3 -fomit-frame-pointer ale neviem ci to
6 > pojde.
7
8 Kdysi, když jsem poprvé instaloval systém na notebook se Sempronem, už
9 K8 architektury, ale ještě jen 32 bitovým, jsem si musel zpočátku
10 odpustit -march=k8, protože překladač na CD Gentoo byl nějaký ořezaný a
11 tuhle architekturu neznal.
12 Myslím, že nejdůležitější je instalovat 64 bitový systém z CD pro
13 amd64, ne z CD pro x86. Přinejmenším upgradovat na 64 bitů kompletní 32
14 bitovou instalaci na disku, když jsem vyměnil desku a procesor, se mi
15 nepodařilo, ať jsem dělal, co jsem dělal. Ani pomocí crossdev jsem
16 nedokázal nainstalovat bezchybně překladač a knihovny pro x86_64 a
17 systém překompilovat -- nakonec jsem to vzdal a pustil se do nové
18 instalace na jiný disk.
19 Dokonce ještě nemám vyřešeno ani alternativní bootování do 64 a 32
20 bitů. Sice se na mých problémech zřejmě významně podílí IDE řadič a
21 grafika, ale mám dojem, že například 32 bitový grub nedokáže předat
22 bootování 64 bitovému. Obráceně by to snad mělo jít, 64 bitový systém
23 spouštění 32 bitových binárek podporuje (zatímco naopak jsou s tím
24 nejspíš nějaké potíže). A samozřejmě pokud získám funkční 64 bitový
25 systém se vším, co jsem měl ve 32 bitech, nebudu muset nadále udržovat
26 starou instalaci, takže alternativní boot nebudu potřebovat.
27 Mějte se krásně.
28 Honza Macháček
29
30 P. S. Proč stage 2?
31
32 > tak sa mi nedalo urobit stage 2.
33
34 Nepíše snad
35 http://www.gentoo.org/doc/en/handbook/handbook-amd64.xml?part=1&chap=2
36
37 > Previously, the Gentoo Handbook described the installation using one
38 > of three stage tarballs. While Gentoo still offers stage1 and stage2
39 > tarballs, the official installation method uses the stage3 tarball.
42 Jestli nemáte opravdu dobrý důvod dělat to jinak, nebude nejlepší držet
43 se oficielního způsobu instalace?
46 --
47 gentoo-user-cs@g.o mailing list