From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Fonty v kmailu
Date: Wed, 04 Apr 2007 19:18:03
1 On Thu, 5 Apr 2007 04:37:37 +0200
2 Vaclav Barta <vbar@××××.cz> wrote:
3
4 > On Wednesday 04 April 2007 19:48, Pavel Dobes wrote:
5 > > Ja bych se na KDE vykaslal. Kdyz ho musim upgrafovat kvuli nejakemu
6 > No, melo by to sve vyhody...
7 >
8 > > Zkus sylpheed :-) Kmail jsem pouzival pred hodne dlouhou dobou, takze
9 > > nevim, co vse ted Kmail umi, ale sylpheed-claws (nebo jak se to ted nove
10 > > jmenuje claws-mail) mi staci... Puvodne jsi psal neco o tom, ze marne
11 > > hledas nahradu, tak ty vsechny experimenty budou rychlejsi, nez troji
12 > Ja si puvodne nemyslel ze mam na e-mailoveho klienta nejak velke naroky, ale
13 > kdyz jsem se podival na tu konkurenci... Sylpheed zjevne nepodporuje maildir,
14
15 mail-client/claws-mail-maildir
16
17 ale nezkousel jsem to, pouzivam IMAP ;-)
18
19 Ja jen ze pokud to je opravdu jedine, co z KDE pouzivas, tak bych do hledani nahrad vlozil trochu vice uslili. Ja jsem na zacatku pouzival KMail, otom nejakou dobu jsem byl u mozilly, ale kdyz i mozilla spustila prilohu o emailu, ktery dle moziily prilohu nemel a navic jeste ta priloha byl nejay cerv, tak jsem hledal dale... No a nejaky patek uz pouzivam sylpheed + nejake moduly, jako dillo na html emaily (vetlisnou mi html posilaji pouze smapy a tak to tolik nepotrebuji).
20
21 > Thunderbird neumi tridit mailing listy, Evolution uz si nepamatuju jestli
22 > neco nefungovalo ale porad si vzpominam jak to GUI bylo seredne, textovi
23 > klienti me taky nijak nelakaji - zivot je tezky... :-)
24 >
25 Ostatni mozna take neco bude mit, ale to nepouzivam a tak nevim :-(
26
27 Zdar!
28 PaD
29 --