From: Lukas Svoboda <lukas.svoboda@×××××××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Tv Karta
Date: Mon, 05 Sep 2005 09:17:40
1 Ahoj,
2
3 genkernel zajisti podporu nejcasteji pouzivaneho HW, pro TV karty a dalsi
4 specialni zarizeni je vzdycky lepsi rucni konfigurace jadra. Pokud je
5 tvoje karta "Aimslab Video Highway Xtreme (VHX)" s chipem BT878,
6 potrebujes do jadra pridat podporu Video4Linux a podporu karet s cipem
7 BT878 (modul bttv). Potom staci prislusny modul natahnout s urcenim typu
8 karty "modprobe bttv card=14". V nekterych pripadech je jeste nutne jako
9 druhy parametr predat typ tuneru, vetsinou je ale tuner dan primo typem
10 karty. Tuto konkretni kartu neznam takze nic podrobnejsiho neporadim.
11
12 Vice napr na
13 http://www.linuxtv.org/v4lwiki/index.php/Bttv_devices_%28bt848%2C_bt878%29
14
15 Lukas.
16
17
18
19
20 > V gentee mi vobec nejde TV karta cim to moze byt ? Tv karta je plne
21 > funkcna lebo
22 > som hu pouzival v Debiane, Mandrak, Fedora Core 3. Kernel som skompiloval
23 > pomocov genkernelu a mam to tak nastavene ze sa to bude spravat ako Live
24 > CD.
25 > Pri zasunuti TV karty do pci slotu hu gentoo nenajde.
26 > Tv karta:
27 > Vyrobca : Aims
28 > Cip: BT 787a
29 > Tv Live + Radio
30 >
31 >
32 >
33 > ----------------------------------------------------------------
34 > This message was sent using IMP, the Internet Messaging Program.
35 >
36 > --
37 > gentoo-user-cs@g.o mailing list
38 >