From: Jan SMID <smid@××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: [gentoo-user-cs] je vhodne davat gentoo na iPentium233?
Date: Fri, 25 Feb 2005 08:47:46
1 zdravim
2
3 mam problem s vyberem vhodne distribuce pro iPentium233MHz, 32MH RAM, 3GB HDD,
4 bez netu a modemu.
7 zvazuju nejakou binarni distribuci (slack), nebo ze si prelozim gentoo pro
8 tento stroj. bude slouzit jako desktop. jedna se mi o nejakou kratkou
9 instalaci (v pripade gentoo, tomu mohu obetovat tak tyden). nebo neco
10 binarniho, co spolehlive beha a je optimalizovano pro i585 s tim, ze to nema
11 hafo zbytecnych knihoven.
14 pouzivat to bude stredne pokrocily uzivatel pc s tim, ze na linuxu umi klikat
15 a obcas si pripojit (mount) nejake zarizeni. uplna lama to neni
18 mate nekdo zkusenosti s provozem gentoo na tak slabem hw?
19 gentoo pouzivam na svych 2 pc (2x server, 1x desktop). nejslabsi je
20 artur.fv.ova.czf iPentium2 340MHz, 192MB RAM
21 [se slabsim hw nemam zkusenosti]
24 chtel bych tam narvat openoffice, kde, mplayer. nebo je to vysoky cil?
25 jeste jsem zvazoval redhat 7.1, ale ten ma zastaraly sw, kupu rpm-hell apod.
28 co byste doporucili?