From: Jakub Zemanek <jzem@××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] gentoo, gnome, gprs modem mc35 pripojeny cez COM
Date: Tue, 21 Dec 2004 13:35:19
1 Michal.Liptak@×××××××××.sk napsal(a):
2
3 >Ahoj vsetci,
4 >
5 >nainstaloval som si gentoo z 2CD-eckovej verzie (jedno cd je
6 >bootovacie+nejake distfiles, druhe cd je plne package suborov - 2004.3).
7 >Zatial som vystacil s tym, ze som si pomocou "emerge -pkv balik" zistil, co
8 >treba stiahnut, subory som manualne nakopiroval, pripadne ich nasiel na
9 >package CDcku. Obcas sa mi vsak stane, ze aj napriek tomu, ze mam
10 >downloadnute (na inom pocitaci - bez gentoo) co je potrebne (-pkv), emerge
11 >chce nieco z webu. Chcel by som teda "rozchodit" modem ako "docasne
12 >riesenie". Ide o gprs modem mc35 pripojeny cez COM. Viete mi poradit kde
13 >zacat, co vsetko treba emergnut co a kde nastavit. Zatial som sa dostal ku
14 >emerge ppp, ktore mi preslo bez chyb a inych varovnych hlasok.
15 >
16 >Vdaka.
17 >
18 >Miso
19 >--
20 >gentoo-user-cs@g.o mailing list
21 >
22 >
23 >
24 >
25 Ze své zkušenosti bych doporučil spíš balíček pppconfig.
26 Stačí pak v příkazovce zadat
27 #pppconfig
28 nastavit podle potřeb a pak se připojit již vytvořeným skriptem
29 #pon <jméno připojení>
30 a analogicky použít
31 # poff
32 pro ukončení.
33 Jestli jsem ti moc nepomohl, snad ti pomůže tenhle link.
34 http://iglu.cz/wraith/usl/usl.html
37 --
38 gentoo-user-cs@g.o mailing list