From: "Mirek Dvořák" <mirek.dvorak@×××××.net>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] firefox 1.5.0.2 a CZ
Date: Sun, 16 Apr 2006 18:42:03
1 dela(la) to i mozilla :-(
2 je potreba to znovu cele pocestit (stahnout cestinu pro odpovidajici
3 verzi a nainstalovat)
4 Mirek
5
6 theruck wrote:
7
8 >toto je aj pri thunderbirde uplne bezna vec. osobne som este
9 >nevidel plne fukncy lokalizovany thunderbird je teda asi mozne ze
10 >firefox bude mat podobne problemy preto to nepouzivam. s kazdou verziou prichadzaju ine problemy.
11 >
12 >