From: Petr Podrabsky <petrpo@×××××.com>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] update a fuse+ntfs3g
Date: Sun, 13 May 2007 20:49:12
Zdravim,

pouzivam fuse+ntfs3g, abych mohl zapsat do ntfs partitiony. Kernel
jsem si zkompiloval za gentoo 2006.1 v nejake verzi 2.6.19-cosi. Nyni
jsem updatoval na 2007.0. Nechtel jsem mit v /usr/src vice kernelu
(puvodni 2.6.19-cosi, novy 2.6.20-kdesi), tak jsem po emerge --sync
/usr/src/2.6.19-cosi smazal a poslal symlink na novy kernel
/usr/sr/2.6.20-kdesi.
Potom jsem resil update (-u --deep world) a zjistil jsem, ze fuse
sahalo po puvodnim kernelu 2.6.19-cosi do /usr/src/linux, kde bylo
fuse nejak pro kompilaci nastaveno a tak je nyni 2.6.20-kdesi, ktery
kompilovan jeste nebyl. Proto mi fuse logicky zarvalo.

Pokud budu chtit mit fuse+ntfs3g updatovane, tak musim zkompilovat
novy kernel 2.6.20 se spravnym nastavenim fuse. Jinak mi zustane
fuse+ntfs3g neaktualni. Pokud fuse+ntfs3g odstranim, tak odstranim i
programy, kterymi se do ntfs primo pise a psat do ntfs nepujde.

Je to tak? Premyslim spravne?

Petr

P.S. doufam, ze jsem to nenapsal moc slozite.