From: "Petr Kopecký" <kejpi@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Config-kernel + koutput
Date: Sun, 13 Nov 2005 21:03:48
1 No tenhle postup samozrejme znam, jen je dost nepohodlny. Myslel jsem, ze to
2 dela "automaticky".
3 Je to dobry k tomu, ze /usr muze byt read only a navic nemusim kalkulovat s
4 mistem potrebnym pro kompilaci - coz je cca 70M, kdyz to tam ma treba dve
5 jadra, tak uz je to docela dost ;-)
6
7 P.K.