From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] kde jsou zarizeni eth* ?
Date: Fri, 13 Oct 2006 17:50:22
Obrana conky:

On Fri, 13 Oct 2006 15:09:56 +0200
Jan Kundrát <jkt@g.o> wrote:

<cut>

> Ok, drobne upresneni: "pokud Conky zjistuje stav site podle existence > nejakeho souboru, je rozbitej, protoze takovyto postup je spatny". >
Conky ma moznost ovlivnovat zobrazovani bloku konfigurace pomoci existence souboru nebo detekce beziciho programu. To ze jsem se rozhodl timto ovlivnit zobrazeni eth0 a eth1. Pro toto pouziti to neni a ja se snazim conky 'znasilnit' podle sve predstavy.
> Zrovna u sitovych ifacu jakozto pomerne specifickych "zarizeni" bych > cekal v konfiguraci volbu typu "hide inactive interfaces (shwo only > those that are UP & RUNNING". >
Ano, bylo by to pochopitelnejsi. Bohuzel specificky pristup je pouze u mointpointu. Mozna, ze se dockam v dalsich verzich.
Taktez PaD -- gentoo-user-cs@g.o mailing list