From: Andrej Kacian <ticho@g.o>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Sitovka Marvel Yukon
Date: Sun, 10 Apr 2005 19:43:46
1 On Sun, 10 Apr 2005 21:32:42 +0200
2 Jan Kundrát <jan.kundrat@×××.cz> wrote:
3
4 > Andrej Kacian wrote:
5 > > Nazdar, my mame v tychto dnoch tiez problem s podobnou Marvell sietovkou,
6 > > pod
7 >
8 > Ted me to teprve trklo - pred casem jsem potreboval rozchodit sit na
9 > jednom stroji, ktery mel taky Marvell Yukon Gigabit NIC, a jsem si 100%
10 > jisty, ze Knoppix/3.7 2004-12-08 si s ni sam poradil (2.6 kernel, 2.4
11 > jsem nezkousel).
12
13 No ono tych marvell yukon sietovic je okolo 10-20 typov, niektore funguju na
14 module priamo z kernelu, niektore nie. Inac ta co tu mame my ani yukon nie je:
15
16 0000:03:00.0 Ethernet controller: Marvell Technology Group Ltd. Gigabit
17 Ethernet Controller (rev 15)
18
19 --
20 Andrej "Ticho" Kacian <ticho at gentoo dot org>
21 Gentoo Linux Developer - net-mail, antivirus