From: "Honza Macháček" <Hloupy.Honza@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] České manuálové stránky
Date: Tue, 23 May 2006 16:37:14
1 Nevím jistě, jak je to s podporou ISO Latin 2, skoro mám dojem, že než
2 jsem z Latin 2 zkusil přejít na UTF 8, problémy jsem neměl. S UTF 8 mi
3 ovšem skoro nic nefunguje, jak by mělo, a zvlášť manuál mi hodně pije
4 krev, protože žádnou změnou LANG či LC_ALL se mi jej nedaří přinutit,
5 aby mi dal místo českých stránek anglické.
6 Díky http://www.haible.de/bruno/packages-groff-utf8.html jsem jej
7 ovšem konečně přiměl aspoň k tomu, aby přežvýkal správně české znaky. Až
8 si najdu čas, zkusím instalaci toho wrapperu přidat k ebuildu manu (při
9 utf8 v USE) -- na první pohled mi připadá, že by to měla být maličkost.
10 Když to bude fungovat, o ebuild se podělím (tady, na bugzille, případně