From: "Vítězslav Kašička" <vkasicka@××××××.cz>
To: Diskuze Gentoo <gentoo-user-cs@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-cs] Nefukční DHCP
Date: Thu, 14 Jun 2007 08:57:38
1 Zdravím,
2 při startu síťové karty mi dhcpcd hlásí chybu:
3
4 Running dhcpcd ...Error, eth0: socket: Address family not supported
5 by protocol
6
7 Když se pak pokouším ručně nastavit parametry, tak mi síť nefunguje. Ale
8 pokud vypnu dhcp při startu a pak nastavuji parametry vše funguje jak
9 má. Nevíte čím to je? Nebo jaké volby mám mít zapnuté v jádře aby dhcp
10 běželo bezchybně?
11 Přitom mám nastavené USE=" -ipv6", aby podporovalo pouze ip4, které se
12 tu používá. A v jádře mám zapnutou volbu:
13 Networking
14 ->Networking support
15 -> Networking options
16 -> TCP/IP networking
17 -> IP: kernel level autoconfiguration
18 -> IP: DHCP support
19
20 Jinak mám vše co se dá nastaveno jako moduly.
21
22 V.Kašička