From: Caster <cast3r@×××××.com>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] 48kb buffers
Date: Mon, 24 Jul 2006 09:46:09
1 On 7/24/06, Marian Mizik <mizikm@××××××.sk> wrote:
2 >
3 > Mem: 1034524k total, 562444k used, 472080k free, 48k buffers
4 >
5 > vzdy som mal kernel buffers na nule. teraz mi stroj strasne laguje,
6 > viete mi iekto pomoct s tym ako ich vratit spat na nulu? v poslednom
7 > case som robil emerge -uDN world a instaloval festival. Inak nic.
10 bufferama to asi nebude, ja jich mam 93960k a nic mi nelaguje :) Co vyuziti
11 CPU, nezere ho nejaky proces? Taky me napada jestli ti pad elektriny
12 neudelal vadny sektor na disku, to by pak lagovalo ale HODNE a jeste by z
13 toho disku mohlo byt slyset nejake chroustani behem lagu...
14
15 Caster