From: Ludek Sladky <sweet@××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] mixer
Date: Sun, 14 May 2006 21:23:48
1 > Nepomohlo by:
2 >
3 > # rc-update add alsasound default
4
5 Nepomohlo. Nicmene jsem narazil na to, ze nastaveni mixeru je v pohode do te
6 doby, nez se prihlasim do KDE.
7 Takze jsem trochu poskadlil kmix (pomenil jsem nejaka jeho nastaveni a pak je
8 zase vratil) a uz se to zda byti v pohode.
9
10 Ludek Sladky
11 --
12 sweet - člen HZTS (Hnutí Za Trvalý Shucon)
13 http://ci5.speccy.cz | http://shucon.org | http://zapisnik.ic.cz
14 --
15 Rimmer
16 (Krytonovi): Chceš mi namluvit, že chodil do videoklubu a potřeboval
17 průkaz, aby ho poznali? Má šest očí a tři nosy! Já bych si ho
18 pamatoval: "Nejsi ten co tu před týdnem kýchnul a způsobil monzum?"
19 - Red Dwarf - 20. DNA