From: Michal.Liptak@×××××××××.sk
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: RE: [gentoo-user-cs] gdm, gnome, usb disk, problem s reboot/shutd own
Date: Thu, 16 Dec 2004 14:43:55
1 vyskusam a ozvem sa.
2 miso
3
4 -----Original Message-----
5 From: Jan Kundrát [mailto:jan.kundrat@×××.cz]
6 Sent: Thursday, December 16, 2004 3:31 PM
7 To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
8 Subject: Re: [gentoo-user-cs] gdm, gnome, usb disk, problem s
9 reboot/shutdown
10
11
12 Michal.Liptak@×××××××××.sk wrote:
13 > Zdravim vsetkych,
14 >
15 > postupom casu sa mi podarilo nainstalovat gnome, podla doleuvedeneho
16 > postupu. Stretol som sa vsak s takou vecou, ze ak mam namountovany usb
17 disk
18 > (len datovy, nic dolezite na nom nie je) a kliknem v gnome na logout a
19 potom
20 > v login manager-i na reboot, alebo shutdown, tak sa sice zacne s
21 vypinanim,
22 > alebo rebootovanim, ale v nejakom kroku to uplne zamrzne, a pocitac celkom
23 > prestane reagovat. Ak tento usb disk predtym manualne umount-nem, tak
24 > reboot, alebo shutdown chodi korektne. Viem, ze moje informacie su strohe,
25 > ale vypisy pri restarte su rychle, nestiham ich citat a vobec neviem ako
26 ich
27 > odchytit, pripadne do akeho logu sa potom pozriet.
28
29 ahoj,
30 mohl bys prosim priste s namountovanym diskem zkusit ukocit gnome
31 (odhlasit se, zmacknout ctrl+alt+f1, v konzoli se prihlasit jako root,
32 `/etc/init.d/xdm stop`) a pak rebootovat (`reboot`)? chtelo by to vedet,
33 kdy presne zamrzne... jak presne zamrza? funguje numlock? prepinani
34 konzoli? ping z jineho stroje?
35
36 umisteni logu zavisi na tom, jakej pouzivas logger, jestli syslog-ng,
37 metalog nebo neco jinyho. /var/log/messages to je vetsinou. koukej na konec.
38
39 > Nestretli ste sa s niecim podobnym? Ak ano, ako ste to odstranili.
40 > Ja viem. Riesenie, je manualne umount a potom je shutdown ok, ale obcas na
41 > to zabudnem, a potom to skonci zle.
42
43 to neni reseni.
44
45 jkt
46
47 --
48 cd /local/pub && more beer > /dev/mouth
49
50 --
51 gentoo-user-cs@g.o mailing list
52 __________ Informacia od NOD32 __________
53
54 Tato sprava bola preverena antivirusovym systemom NOD32.
55 http://www.eset.com
56
57
58