From: "Petr Kopecký" <kejpi@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Divne kodovani v KDE aplikacich a prilohy v Kmailu
Date: Fri, 03 Dec 2004 21:26:56
1 Dne pá 3. prosince 2004 22:18 Pavel Hájek napsal(a):
2 > On Thu, 2 Dec 2004 22:45:47 +0100, Petr Kopecký <kejpi@×××××××.cz> wrote:
3 > > Zdravim vsechny,
4 > > v souvislosti s prechodem na KDE rady 3.3 jsem narazil na problem s
5 > > kodovanim
6 > > v menu nekterych aplikaci. Napriklad Showimg 0.9.3 nebo Kaffeine 0.5.0.
7 > > Pro
8 > > ilustraci prikladam screenshot. Zajimave je, ze to dela jen v techto dvou
9 > > aplikacich a v jinych ne, aspon jsem zadnou jinou nenasel ;-)
10 >
11 > Vzhledem k vyse uvedenym faktum si myslim, ze se muze jednat pouze o
12 > spatne nastavene
13 > fonty v dane aplikaci - tedy je to font, ktery nepodporuje ceskou
14 > diakritiku
15 > (ale nemam ani KDE ani dotycne aplikace, takze nemuzu vyzkouset).
16 > pavel
17
18 Problem se vyresil sam prechodem na Showimg 0.9.4 - ale myslim, ze to mohlo
19 byt zpusobeno spatnym kodovanim v souboru s ceskym prekladem.
20
21 Ale i tak diky za pomoc.
22
23 Petr K.