From: Michal.Liptak@×××××××××.sk
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: RE: [gentoo-user-cs] po rebootu bios nevidi disky
Date: Mon, 21 Feb 2005 06:22:41
1 mal som tento problem, je to uz davnejsie, takze si presne nepamatam. Islo o
2 to ze v biose som mal nejake nastavenie s ACPI zakazane a v kerneli to bolo
3 povolene. spravalo sa to presne ako opisujete. potom som to v biose povolil,
4 a odvtedy to uz neblbne.
5
6 mozno to tym nie je, ale nic ine som u seba nemenil, len toto a zacalo to
7 fungovat. skuste si to, mozno to pomoze.
8
9
10 misoL
11
12
13
14
15 -----Original Message-----
16 From: Jan Kundrát [mailto:jan.kundrat@×××.cz]
17 Sent: Sunday, February 20, 2005 6:27 PM
18 To: gentoo-user-cs@g.o
19 Cc: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
20 Subject: Re: [gentoo-user-cs] po rebootu bios nevidi disky
21
22
23 Ladislav Ryšan wrote:
24 > nj, jenze este u kernelu 2.6.9 mi to nedelalo, stejne tak u liveCD, a
25 > bios mam porad stejnej.
26 > deska skoro 4 roky stara JetWay tusim, chipset via, ale jak rikam, max 3
27 > mesice zpet nebyl problem.
28
29 mozna to budou nejaky problemy s ACPI...
30
31 -jkt
32
33 --
34 cd /local/pub && more beer > /dev/mouth
35 --
36 gentoo-user-cs@g.o mailing list
37
38 --