From: "Honza Macháček" <Hloupy.Honza@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] groff-utf8
Date: Sat, 17 Mar 2007 17:11:27
1 Ahoj, lidi a spol.,
2 nedávno jsem tu doporučoval groff-utf8
3 http://www.haible.de/bruno/packages-groff-utf8.html Teď jsem po
4 problémech s hardwarem přeinstalovával systém, a tak jsem zase narazil
5 na obtíže s českými manuálovými stránkami. To mě přimělo napsat si na
6 groff-utf8 ebuild -- přikládám jej. Obávám se, že způsob, jakým čmárá do
7 /etc/man.conf, není nejčistší, ale neměl jsem chuť upravovat jiné
8 ebuildy, ba ani přemýšlet, jestli je vhodnějším kandidátem na úpravu
9 groff nebo man.
10 Pak jsem ještě zjistil, že několik českých manuálových stránek mám v
11 UTF-8, ale většinu v ISO Latin 2. Obávám se, že po pár upgradech s tím
12 zase budu mít problémy, ale prozatím to vyřešilo (jelikož mám všechny
13 komprimované bzip2; některé jsou symbolické linky):
14
15 > sudo find /usr/share/man/cs/ -type f -name "*.bz2" -exec bunzip2 {} \;
16 > sudo find /usr/share/man/cs/ -type f ! -name "*.bz2" -exec enca -L czech -x UTF-8 {} \;
17 > sudo recode l2..u8 /usr/share/man/cs/man3/cos.3
18 > sudo find /usr/share/man/cs/ -type f ! -name "*.bz2" -exec bzip2 {} \;
19
20 Se stránkou cos.3 si enca nevěděla rady, tak jsem ji musel překódovat
21 zvlášť, ale ostatní snad zvládla.
22 Mějte se krásně.
23 Honza Macháček

Attachments