From: "Honza Macháček" <Hloupy.Honza@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] MULTICAST routing
Date: Thu, 08 Dec 2005 12:54:18
1 Tak nevim, nasel jsem nize citovany mail pri trideni spamu --
2 neodpovidate na nej nikdo proto, ze nemate odpoved, nebo proto, ze maily
3 s takovou adresou odesilatele konci automaticky v kosi jako spam?
4 Osobne jsem s virtual local network nikdy nic nedelam a slovo
5 multicast znam jen jako jednu z veci, na ktere se me menuconfig pta, zda
6 chci mit v jadre jejich podporu (podle cehoz soudim, ze se spravne
7 zkompilovanym jadrem, respektive se spravnymi moduly neni zadneho demona
8 zapotrebi, ale jak se to konfiguruje, netusim).
9 Mejte se krasne.
10 Honza Machacek
11
12 > Subject: [gentoo-user-cs] MULTICAST routing
13 > Date: Tue, 15 Nov 2005 13:34:04 -0800 (PST)
14 > From: dfghd tyuthjg <haremheb22@×××××.com>
15 > Reply-To: gentoo-user-cs@l.g.o
16 > To: gentoo-user-cs@l.g.o
17 >
18 > Zdravim,
19 >
20 > nevie niekto o nejakom slusnom navode na sprevadzkovanie routovania
21 > multicast packetov ??? potrebujem spojazdnit VLC na vnutornej
22 > sieti.... nasiel som nejake navody, ale dost stare, a taktiez by som
23 > nechcel instalovat dalsieho demona .... nejde to cez iptables ???
24 >
25 > s pozdravom
26 > Michal B
31 > Yahoo! FareChase - Search multiple travel sites in one click.