From: Petr Kocmid <Petr.Kocmid@××××××××××××××××.org>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Veselé historky z upgradu
Date: Thu, 04 May 2006 19:28:14
1 Tak to je fakt dobrý. Já jsem si něco docela stejného užil již někdy v roce
2 1998, tehdy se ovšem Debian dal přeinstalovat z 11ti disket až k síti za
3 hodinu. Od té doby...
4
5 - si pamatuji, že s glibc se nežertuje
6 - se změnou ABI kompilátoru se rovněž nežertuje
7 - rovněž se neflirtuje mezi intel a gcc kompilátorem, pro celou systémovou
8 bázi je žádoucí monogamie vůči zvolenému kompilátoru
9 - pro každý stroj držím v kopii na zvláštní trvale odpojené partition
10 (obvykle /boot, který tam stejně potřebuju) celý _staticky_linkovaný_ /bin,
11 abych se mohl vůbec narootit a použít tak zálohy, které opravdu dělám
12 - dělám opravdu použitelné zálohy
13 - jádra taky držím na té odpojené partition
14
15 V jednom případě mi staticky linkovaný netcat pomohl zachránit data ze stroje
16 bez schopnosti bootovat CD, jehož systém skončil v rozkladu kompletně
17 poničený vlivem selhání čipu paměti.
18 --
19
20 Petr