From: Jan Oppolzer <jan.oppolzer@×××××.com>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Budoucnost Gentoo - server distr.
Date: Sun, 03 Apr 2005 18:32:25
1 On Apr 3, 2005 8:11 PM, Petr Vencovský - Czechsite <petr@×××××××××.cz> wrote:
2 > Zdravim,
3 > jak vidite moznou uspesnost nasazeni Gentoo na servery ? Ja osobne jsem
4 > pomerne velky zastance Slackware, ikdyz mi mnoho veci nevyhovuje, proto
5 > experimentuji s Gentoo. Myslite ze muze nekdy Gentoo dosahnout takoveho
6 > nasazeni na servery jako treba Slackware ?
7
8 Byt tahle otazka v konferenci Linux CZ, tak z toho vznikne pekny flamewar :o))
9
10 Gentoo je, samozrejme, vhodne na servery stejne tak jako na desktopy a
11 laptopy. Nevidim zadnou prekazku pri nasazeni Gentoo na server(y).
12
13 --
14 Jan Oppolzer <jan.oppolzer@×××××.com>
15