From: "Petr Kopecký" <kejpi@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] X.org vytizeni CPU v power saving modu
Date: Sat, 03 Mar 2007 14:03:08
1 Zdravim,
2
3 asi mesic pozoruju, ze kdyz jsem prihlaseny v KDE, nic na pocitaci nedelam a
4 po nejake dobe se vypne monitor, tak kdyz prijdu zpatky k pocitaci, tak X
5 vytezuji procesor skoro na 100% a pokud je vcas z terminalu neodstrelim, tak
6 mi uplne zakousnou pocitac takovym zpusobem, ze jedine reseni je reset :-(
7 Neco podobnyho se mi nikdy v Gentoo nestavalo. Asi jsem neco upgradoval a
8 zpusobuje to tohle. Patral jsem po internetu a vysledek nula. Zkusil jsem
9 prejit z X.org ~x86 na stabilni verzi, ale nepomohlo to. Mam trochu podezreni
10 na KDE, ale na internetu jsem nenasel, ze by s tim byl takovy problem.
11
12 Nevite nekdo, cim by to mohlo byt? Nestava se Vam to taky?
13
14 KDE 3.5.6
15 X.org 7.1.1 (stable x86)
16
17 S pozdravem
18 Petr Kopecky
19
20
21 --
22 Ing. Petr Kopecky
23 E-mail: kejpi@×××××××.cz
25
26 OpenDocument is now international standard ISO/IEC 26300. Use OpenOffice!
27 It's free for everyone :-)
28
29 http://www.openoffice.org
30 http://www.openoffice.cz