From: Ludek Sladky <sweet@××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] Re: xorg
Date: Fri, 14 Apr 2006 20:46:17
1 > tak som to vytvoril, stiahol a nastavil, ale po restarte startx je iba
2 > cierny monitor a neostava mi asi nic iba reboot systemu
3
4 Na konci instalace ati-drivers to pise:
5
6 * To switch to ATI OpenGL, run "opengl-update ati"
7 * To change your xorg.conf you can use the bundled "aticonfig"
8
9 Poustels aticonfig? Vetsinou se pousti aticonfig --initial. Ten zmeni driver
10 na "fglrx" a mozna jeste neco. Je neco zvlastniho (EE) v logu?
11
12 Ludek Sladky
15 sweet - člen HZTS (Hnutí Za Trvalý Shucon)
16 http://ci5.speccy.cz
17 --
18 Vůdce: A až je popravíte, tak spalte jejich těla a popel mi přineste na
19 stříbrném podnose se sklenkou chlazené minerálky.
20
21 Kocour: Ten chlap je barbar - k popelu se hodí jenom červené víno!
22 - Red Dwarf - 35. Rimmerosvět