From: Stanke <stanke@××××××××.sk>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Nastavenie make.conf
Date: Sun, 11 Jun 2006 05:22:02
1 Ech nie som si celkom isty ci to bude rychlejsie, kedze potom (ak chces
2 mat system nasity na svoju masinu)
3 budes musiet vsetko prekopat a vyjde ta to na rovnako...
4 a preco stage1 lebo stage1 , neviem to nejako vysvetlit ale v tom bola ta
5 krasa i ked obcas sa clovek natrapil ale ked to potom vsetko islo uzasny
6 pocit..
7