From: Lukas Svoboda <lukas.svoboda@×××××××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] bind aplikaci k firefoxu/thunderbirdu
Date: Mon, 14 Jan 2008 08:35:22
1 No vyborne, tohle me zacina zajimat. Pred casem jsem se take snazil
2 zjistit jak snadno rucne upravovat toto nastaveni, bohuzel se
3 nepodarilo. Predstavuji si, ze bych mel byt schopny seznam czela
4 libovolne editovat, pridavat a odebirat typy souboru a ke kazdemu
5 souboru volit mezi otevrenim primo v prohlizeci nebo pomoci doplnku
6 prohlizece, otevrenim pomoci externi aplikace nebo ulozenim.
7
8 Lukas