From: Ludek Sladky <sweet@××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] Re: Pravidla pro cesky IRC kanal
Date: Mon, 19 Jun 2006 18:19:39
1 > 1) Kanal je o Gentoo, ne o tom, kdo se kde opil, jak moc zvracel, jakou
2 > potkal krasnou slecnu/kozu (ve druhem pripade mysleno opravdove zvire) a
3 > tak dale. Tyto veci by se mely resit jinde, napriklad na ##gentoo.cs
4 > (ano, fakt to zacina dvema #).
5 > 2) Warez ne.
6 > 3) Budeme na sebe hodni.
7
8 Ja ve vsech bodech souhlasim. Kvuli bodu 1 jsem prestal na tento kanal chodit,
9 neb jsem nemel nervy na to poslouchat keczy *.
10
11 > Zaroven si do tohoto kanalu dovolim pozvat vsechny lidi, kdo maji zajem
12 > pomahat.
13
14 Urcite prijdu, ale ne hned, tak zatim.
15
16 Ludek Sladky
17
18 * doplnte dle sveho uvazeni
19 --
20 sweet - člen HZTS (Hnutí Za Trvalý Shucon)
21 http://ci5.speccy.cz | http://shucon.org | http://zapisnik.ic.cz
22 --
23 Rimmer: Jak se jmenuješ vojáku?
24
25 Kryton: Jmenuje se Ghandí, pane, Mahátma Ghandí.
26
27 Rimmer: Tak mu svleč tu plínu a do uniformy s ním!
28 - Red Dwarf - 24. Roztavení
31 --
32 gentoo-user-cs@g.o mailing list