From: Milo Sasinka <stardata@××××××.sk>
To: karel.honzl@×××××××××××.cz, gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: RE: [gentoo-user-cs] Aku TV kartu zvolit?
Date: Wed, 15 Dec 2004 09:43:23
1 Dakujem za info,
2
3 digitalny signal nemam. skor vyuzijem kablovu tv. pocul som ze niektore
4 karty maju s so signalom z cable tv problem ale to uz bude asi technicka
5 zalezitost pripojenia a kvality signalu ako samotnej karty.
6
7 Milo
8
9 -----Original Message-----
10 From: karel.honzl@×××××××××××.cz [mailto:karel.honzl@×××××××××××.cz]
11 Sent: Wednesday, December 15, 2004 10:28 AM
12 To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
13 Subject: Re: [gentoo-user-cs] Aku TV kartu zvolit?
14
15
16 Dobry den,
17 TV karty pod gentoo funguji uplne stejne jako pod jakymkoliv jinym
18 linuxem. Jenom si musite spravne zkompilovat moduly jadra. Kvalita
19 obrazu
20 dost zalezi na kvalite signalu. Doporucuji co nejlepsi antenu. Ja jsem
21 mel
22 puvodne takovou tu stolni antenu se zeselovacem, pak jsem ji nahradil
23 obycejnou levnejsi sitovou dratovou antenou bez jakehokoliv zesilovace a
24 kvalita hodne stoupla, ale mi sitouvou antenu v pokoji :-).
25 Jeste by jste si mohl poridit kartu na digitalni vysilani DVB, ale nevim
26 jestli se ve vasi lokalite vysila digitalne (v cechach jen
27 experimentalne
28 v Praze a Brne). Pokud ano tak nejakou kartu DVB-T, ja jsem jednou
29 rozchazel Hauppauge nova DVB-T a fungovala perfektne. Vyhoda techto
30 karet
31 je, ze prijimate rovnou mpeg-2.
32
33 S pozdravem
34 Karel Honzl
35
36
37 > Dobry den,
38 >
39 > chcel by som sa opytat ci nemate skusenosti s TV kartami pod Gentoo.
40 Ide
41 > mi o co najkvalitnejsi obraz pre archivaciu na DVD. Jednoducho by som
42 > chcel pouzit comp ako DVD recorder.
43 >
44 > Dakujem
45 > Milo Sasinka
46 >