From: Robert Cernansky <hslists@××××××.sk>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] update a fuse+ntfs3g
Date: Sun, 13 May 2007 21:08:02
1 On Sun, 13 May 2007 22:48:49 +0200 Petr Podrabsky <petrpo@×××××.com> wrote:
2
3 [...]
4 > Potom jsem resil update (-u --deep world) a zjistil jsem, ze fuse
5 > sahalo po puvodnim kernelu 2.6.19-cosi do /usr/src/linux, kde bylo
6 > fuse nejak pro kompilaci nastaveno a tak je nyni 2.6.20-kdesi, ktery
7 > kompilovan jeste nebyl. Proto mi fuse logicky zarvalo.
8 >
9 > Pokud budu chtit mit fuse+ntfs3g updatovane, tak musim zkompilovat
10 > novy kernel 2.6.20 se spravnym nastavenim fuse. Jinak mi zustane
11 > fuse+ntfs3g neaktualni. Pokud fuse+ntfs3g odstranim, tak odstranim i
12 > programy, kterymi se do ntfs primo pise a psat do ntfs nepujde.
13 >
14 > Je to tak? Premyslim spravne?
15
16 Ano musis skompilovat ten novy kernel (nemusis s nim hned nabootovat,
17 staci az po dobehnuti update). Z toho vyplyva aj dobra rada a to
18 nechat si vzdy aj zdrojaky stareho kernelu, pre pripad, ze by ten novy
19 mal nejaku neobjavenu chybu a nieco by ti s nim nefungovalo.
20
21 Robo
24 --
25 Robert Cernansky