From: Petr Dolezal <petrdol@×××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: RE: [gentoo-user-cs] jaky maly sekundarni mailserver?
Date: Fri, 02 Sep 2005 13:20:11
1 taky bych se priklonil k postfixu a do 3 configu se vejde urcite, spis
2 vystaci s jednim
3
4 -----Original Message-----
5 From: theruck [mailto:theruck@××××××.sk]
6 Sent: Friday, September 02, 2005 3:06 PM
7 To: gentoo-user-cs@l.g.o
8 Subject: Re: [gentoo-user-cs] jaky maly sekundarni mailserver?
11 mne sa zda postfix dost jednoduchy navyse sa dobre spravuje a dobre funguje.
12 mysim ze aj do tych 3 configov by sa v tomto pripade vosiel
13