From: Lukas Svoboda <lukas.svoboda@×××××××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] preklad kmail na amd64
Date: Mon, 19 Sep 2005 11:27:54
1 Ahoj,
2
3 ja bych moc neduveroval kombinaci takhle stareho jadra (opravdu
4 2.4.12-r4?) a nejnovejsiho gcc. Z toho koukaji same problemy.
5
6 Lukas.
7
8
9
10 > Prajem pekny den,
11 >
12 > mam problem s prekladom kmail-3.4.2-r1 na notebooku s AMD Athlon 64.
13 > Kompilacia zacne v pohode, vsetko bezi ako ma, ale po chvili prekladac
14 > zacne alokovat velke mnozstvo pamete, linux zacne swapovat ako sialeny a
15 > mam pocit, ze nikam to nevedie (vydrzal som cca 30 minut). Skusil som
16 > uvolnit co najviac pamate, pridat swap, nepomohlo. Samozrejme, pytal som
17 > sa google, zial, nic mudre som nenasiel. Mate niekto tusenie, kde by
18 > mohol byt problem?
19 >
20 > Kernel: 2.4.12-r4 x86_64
21 > Gcc 3.4.4
22 > RAM: 512 MB
23 > Swap: cca 512 MB, po pridani 1 GB
24 >
25 > V prilohe posledne "riadky", kde to skonci.
26 >
27 > Viac info na vyziadanie :-).
28 >
29 > Mato