From: "Ladislav Ryšan" <ladarysan@×××××.com>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Nefukční DHCP
Date: Thu, 14 Jun 2007 09:27:18
1 ahoj,
2 strelim trosku od boku.. mas to nejspis jen jako klienta, tzn.
3 emerge -v dhcpcd
4 (podporu v jadru snad ani nevyzaduje)
5 pripadne
6 http://www.gentoo.org/doc/cs/handbook/handbook-x86.xml?full=1#install-dhcp
7
8 at poridis,
9 lada
12 14.6.07, Vítězslav Kašička <vkasicka@××××××.cz>:
13 >
14 >
15 > Zdravím,
16 > při startu síťové karty mi dhcpcd hlásí chybu:
17 >
18 > Running dhcpcd ...Error, eth0: socket: Address family not supported
19 > by protocol
20 >
21 > Když se pak pokouším ručně nastavit parametry, tak mi síť nefunguje. Ale
22 > pokud vypnu dhcp při startu a pak nastavuji parametry vše funguje jak
23 > má. Nevíte čím to je? Nebo jaké volby mám mít zapnuté v jádře aby dhcp
24 > běželo bezchybně?
25 > Přitom mám nastavené USE=" -ipv6", aby podporovalo pouze ip4, které se
26 > tu používá. A v jádře mám zapnutou volbu:
27 > Networking
28 > ->Networking support
29 > -> Networking options
30 > -> TCP/IP networking
31 > -> IP: kernel level autoconfiguration
32 > -> IP: DHCP support
33 >
34 > Jinak mám vše co se dá nastaveno jako moduly.
35 >
36 > V.Kašička
37 > --
38 > gentoo-user-cs@g.o mailing list