From: "Petr Kopecký" <kejpi@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: [gentoo-user-cs] Divne kodovani v KDE aplikacich a prilohy v Kmailu
Date: Thu, 02 Dec 2004 21:45:59
1 Zdravim vsechny,
2 v souvislosti s prechodem na KDE rady 3.3 jsem narazil na problem s kodovanim
3 v menu nekterych aplikaci. Napriklad Showimg 0.9.3 nebo Kaffeine 0.5.0. Pro
4 ilustraci prikladam screenshot. Zajimave je, ze to dela jen v techto dvou
5 aplikacich a v jinych ne, aspon jsem zadnou jinou nenasel ;-)
6
7 A dalsi problem je otevirani priloh v Kmailu. Pokud na nejake treba video
8 kliknu, tak se mi objevi nabidka, zvolim Otevrit v Kaffeine, ale Kmail preda
9 Kaffeine spatny link a tim padem to skonci chybovou hlaskou, ze nelze
10 otevrit :-( Podobne se to chova u obrazku.
11
12 Nevite nekdo, co s tim?
13
14 Diky za kazdou radu.