From: "Ladislav Ryšan" <ladarysan@×××××.com>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Kompilace Gentoo neprojde dal pres cpio??
Date: Thu, 15 Jan 2009 06:29:17
Ahoj,
nestacilo by ve stavajicim systemu "pouze" rozbalit aktualni stage 3 tarball?
Tedy jakoze v podstate nova instalace, jen bez rozdeleni disku &
formatovani particii a zachovanim vsech konfigu.
Jestli teda funtuu nehrablo i do nich.
Pak by to worls teoreticky melo prekompilovat dobre...
ladA
ps. chtel jsem se zeptat, co funtoo dobreho systemu puvodne melo
prinest, ovsem uz me to preslo :)