From: theruck <theruck@××××××.sk>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Probem
Date: Wed, 28 Sep 2005 11:38:28
1 a) je to naozaj az taky problem pre teba?
2 b) kazdmeu je jasne ze mysli RAID a to uz hadam vies co je (ocividne neskuseny
3 uzivatel ktorym si aj ty raz davno bol)
4 c) na to som uz reagoval ja tak sa nemusis donho navazat s nejakym rtfm
5
6 suma sumarum tvoj email bol na danu otazku uplne neprimerany a zbytocny (ako
7 aj tento moj lebo je absolutne OT :) )