From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] nastaveni bezpecnosti xorg
Date: Fri, 08 Dec 2006 23:32:09
1 > Option "XkbOptions"
2 > "grp:shift_toggle,grp_led:scroll,compose:rwin"
3 > EndSection
6 Diky pomohlo compose:rwin, ostatni jsem mel nastaveno. Ma to ale hacek.
7
8 Kdyz mam nastaveni
9
10 Section "InputDevice"
11 Identifier "Keyboard0"
12 Driver "kbd"
13 Option "CoreKeyboard" "true"
14 Option "xorg"
15 Option "XkbModel" "pc105"
16 Option "XkbLayout" "cz,us"
17 Option "XkbVariant" "qwerty,"
18 Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll,compose:rwi
19 n"
20 EndSection
21
22 tak se:
23 mohu prepnout do konzole - pozitinvni
24 nenapisu pipeline - silne negativni
25
26 kdyz zmenim nastaveni na
27 Option "XkbLayout" "us,cz"
28 Option "XkbVariant" ",qwerty"
29
30 tak napisu pipeline, ale neprepnu se do konzole.
31
32 PaD
33 PS: A scrool lock stale nesviti ;-( Hledal jsem mozne nastaveni grp_led u XkbOptions a nic jsem kloudneho nenasel. Hledal jsem to v man od kdb, xorg.conf + google.