From: Tomas Synek <th0mas@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] fonty a pocesteni gentoo...
Date: Sat, 16 Apr 2005 22:27:10
1 takze dneska sem se snazil pocestit gentoo ale nejak se mi nevede, kdyby
2 se nekdo nasel a napsal sem nejake super mini howto co vsecko udelat aby
3 na me gentoo mluvilo cesky, spravne cesky ;) , tak bych byl moc vdecnej,
4 ja se vzdavam, fakt uz nevim, porad se mi znaky v konzoli s hackem
5 zobrazujou blbe, v Xkach dobre...chci aby na me v konzoli mluvili
6 programy cesky ale rozlozeni klavesnice chci anglicke...
7
8 pri instalaci sem nastavil locales.build pro glibc na
9
10 cs_CZ/ISO-8859-2
11 cs_CZ.UTF-8/UTF-8
12 cs_CZ/CP1250
13 en_US/ISO-8859-1
14 en_US.UTF-8/UTF-8
15
16 prostredi v env.d 02locale na LANG=cs_CZ
17
18 v rc.conf sem nastavil rozlozeni na US a font sem zkousel dle
19 gentoo-wiki.com dat CONSOLEFONT="lat2-16" ale to me zobrazovalo tusim
20 misto pismenek s hacky jenom "=", dal sem nepochopil k cemu slouzi
21 CONSOLETRANSLATION ???
22
23 mam nainstalovane xfce a je trochu divne ze pulka na me mluvi anglicky
24 a pulka cesky :) kdyz dam xfce menu tak to mam v anglictine ale jakmile
25 zvolim nejaky nastavovaci prvek tak mam razem krasnou cestinu...
26
27 diky za rady, th0mas

Attachments

File name MIME type