From: "Honza Macháček" <Hloupy.Honza@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] bind aplikaci k firefoxu/thunderbirdu
Date: Mon, 14 Jan 2008 20:32:19
Podle http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=411537 to ještě na konci roku 2004 byl problém, ale na https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4498 je dneska MIME Edit pro Firefox i Thunderbird. Nainstaloval jsem a tváří se, že funguje -- jen mě trochu mate, že ten seznam, který lze jeho pomocí upravovat, se liší od toho, který je běžně v menu a špatně se s ním pracuje. Nu, ať je těch seznamů, kolik chce, hlavně když bude fungovat práce s typy souborů, že. Mějte se krásně. Honza Macháček -- gentoo-user-cs@l.g.o mailing list