From: Tical <tical@××××××.sk>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Klient IRC a mysql
Date: Wed, 08 Mar 2006 09:11:58
1 Dňa Streda 08 Marec 2006 09:53 Vítězslav Kašička napísal:
2 >
3 > Zdravím všechny,
4 > jakého řádkového (do konzoly) klienta IRC byste mi doporučily? Těch
5 > balíčků tam je trochu moc a já nevím který si vybrat.
6 > Také bych se chtěl zeptat jestli jde do systému Gentoo nainstalovat
7 > zdrojáky, které se nevyskytují v Gentoo a jaké jsou s tím spojeny
8 > potíže. Rád bych tu měl MySQL 5.0 a výš, ale Gentoo mi nabízí při dotazu
9 > nabízí pouze čtyřkovou řadu.
10 >
11 > S díky V.Kašička
14 cau
15
16 na IRC ti odporucam
17 net-irc/irssi
18
19 vela programov najdes v portage takze nepotrebujes stahovat
20 zdrojaky...
21 a instalovat programy ktore niesu v portage kludne mozes, ale mal by si
22 uprednosnit tie co su v portage
23
24 M.