From: Tomas Jankovic <tomas.jankovic@×××××.com>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] interaktivita desktopu
Date: Mon, 25 Jun 2007 07:10:09
1 nazdar,
2
3 mne sa nejak nepozdava ten tvoj zapis 'nice make -j20'. Aky level si zadal
4 pri nice? Volba -j20 neznamena nahodou, ze mas 20 (-1) procesorov, resp.
5 kompilacia ma byt optimalizovana na taky pocet procesorov?
6 Ja mam v make.conf nastavene premenne takto:
7 MAKEOPTS="-j2"
8 PORTAGE_NICENESS="15"
9
10 mam notebook s P-M 1,6 GHZ a nikdy pri kompilacii nemam problem s odozvou
11 systemu, ani ked nastavim taktovaciu frekvenciu na 800MHz (aby sa moc
12 neprehrieval).
13
14 s pozdravom
15