From: "Milan Vít" <milanvit@××××××××.net>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] virtualbox
Date: Mon, 12 Nov 2007 18:38:42
1 Dobrý den,
2
3 druhý pokus o odpověď, ten první do mailing listu z mně neznámých důvodů
4 nedorazil. Můj /etc/vbox/vbox.cfg obsahuje tuto řádku:
5
6 INSTALL_DIR=/opt/VirtualBox
7
8 Jinak jak už kolega přede mnou řekl, binárka by se měla jmenovat VirtualBox,
9 nikoli virtualbox, tak tomu bylo, nepletu-li se, v předchozích verzích. Snad
10 jsem Vám pomohl :-)
11