From: Jochen Becker <nighty@×××××××××××××××.de>
To: gentoo-user-de@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-de] Beryl + AMD64
Date: Sat, 17 Mar 2007 16:54:23
1 Hallo, ich habe die Seiten durchsucht und das Problem dadurch nicht lösen
2 können:
3
4 Wenn ich das hier befolge:
5
6 If you have problems with window decorations not appearing, click beryl icon
7 in the system tray, go to advanced beryl options -> rendering path and
8 select "copy". This is a bug in Nvidia's implementation of TFP and while
9 changing the render path to "copy" will fix the problem, you'll take a large
10 performance hit as Beryl will bypass TFP.
11
12 Habe ich zwar Windowdecorations aber das bild ist rosa und grün und nach
13 rechts unten hin komplett verzerrt.
14
15 Die anderen Sachen stimmen alle soweit mit meinem System überein. Vielleicht
16 hat ja nochjemand eine idee?
19 mfg
20 nighty