From: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: [gentoo-user-el] Τεχνική παρουσίαση gentoo hardened
Date: Wed, 15 Sep 2010 22:50:40
1 Χαίρε λίστα
2
3 ο Γιώργος Καργιωτάκης (γραμματέας του Hellug) μας καλεί να κάνουμε μια
4 παρουσίαση gentoo hardened vs fodora security spin, όπου θα δωθεί μία ώρα για
5 την ομιλία του Gentoo και άλλη μία για την ομιλία του Fedora.
8 Εγώ προσωπικά δεν είμαι τόσο του security ούτε γνωρίζω τα ιδιαίτερα γνωρίσματα
9 του gentoo hardened για να μιλήσω γι αυτό. Από αυτούς που γνωρίζω ο Στράτος ή
10 ο Άλεξ θα μπορούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο ως security freaks (αν υπάρχει
11 κάποιος άλλος αρμόδιος που να γουστάρει να μιλήσει ας κάνει ένα βήμα μπροστά).
12 Τέλος (προσωπικά μιλώντας πάντα) να τονίσω ότι δε μου αρέσει ιδιαίτερα το vs
13 που υπάρχει στον τίτλο, γιατί παραπέμπει στο να κάνουμε μια ομιλία για το ότι
14 είμαστε καλύτεροι από το fedora το οποίο θεωρώ ανούσιο. Θα προτιμούσα η
15 ημερίδα να έχει ένα τίτλο που να παραπέμπει σε security στα distros, χωρίς να
16 βάζει διαμάχη ανάμεσα.
17 --
18 Theo Chatzimichos (tampakrap)
19 Gentoo KDE/Qt, Planet, Overlays