From: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-el] updates στο server
Date: Tue, 21 Sep 2010 12:57:15
1 Αγαπητέ Βασίλη
2
3 σου στέλνω αυτό το mail μέσω της λίστας για να σε ενημερώσω ότι:
4 1) ο χρήστης σου στο server έχει μπει σε ένα γκρουπ webmaster, το οποίο του
5 δίνει το δικαίωμα να εκτελεί updates στο drupal όταν χρειάζονται. Η εντολή
6 είναι sudo webapp-config -I -h www.gentoo-el.org drupal (version). Το sudo
7 password σου νομίζω το έχεις ορίσει εσύ, αλλιώς βρες με στο IRC να το
8 αλλάξουμε
9 2) τα modules έχουν μπει σε git repository ώστε να εκτελείς updates όταν
10 χρειάζονται. Τσέκαρε το gitweb.
11 3) Το μόνο που απέμεινε είναι να σου δώσω access στη βάση. Στείλε μου σε ένα
12 encrypted mail ένα htpasswd hash (για το phpmyadmin), και θα σου στείλω
13 απάντηση username/password
14 4) Αυτά, όποιος άλλος ενδιαφέρεται μιλάει
15 --
16 Theo Chatzimichos (tampakrap)
17 Gentoo KDE/Qt, Planet, Overlays

Attachments